გდღევანდელი ტრენინგი ძალიან მომეწონა, იყო საინტერესო და აქტუალური.
საპროექტო თემებისათვის შევარჩიეთ საგნობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები. ჩამოვაყალიბეთ სასწავლო მიზნები და მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია, გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს.
მიღებულ ცოდნას გამოვიყენებ, რათა ჩემმა მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარები, სიღრმისეულად გაეცნონ სასწავლო თემატიკას და მეტად იყვნენ ჩართულნი პროექტებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში.ამტტრტენეროვიყენებ, რათა ჩემმა მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარები, სიღრმისეულად გაეცნონ სასწავლო თემატიკას და ის დაუკავშირონ რეალურ ცხოვრებას, მეტად იყვნენ ჩართულნი პროექტებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესშ
საპროექტო თემებისათვის შევარჩიეთ საგნობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები. ჩამოვაყალიბეთ სასწავლო მიზნები და მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია, გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს.
მიღებულ ცოდნას გამოვიყენებ, რათა ჩემმა მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარები, სიღრმისეულად გაეცნონ სასწავლო თემატიკას და მეტად იყვნენ ჩართულნი პროექტებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში.ამტტრტენეროვიყენებ, რათა ჩემმა მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარები, სიღრმისეულად გაეცნონ სასწავლო თემატიკას და ის დაუკავშირონ რეალურ ცხოვრებას, მეტად იყვნენ ჩართულნი პროექტებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესშ
No comments:
Post a Comment